Campanya de Donació de Sang del curs 2020-21

Campanya Donacio Sang

Campanya de Donació de Sang del curs 2020-21

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per tal d’informar-vos que el proper dimarts 25 de maig de 10:00h a 14:00h i de 17:00h a 21:00h i el dimecres 26 de maig de 10:00h a 14:00h es durà a terme la Campanya de Donació de Sang del curs 2020-21 promoguda per l’alumnat de 3r d’ESO a l’Espai Can Rius de Caldes (carrer del Pont, 3).

L’alumnat de 3r d’ESO, us convidem a què vingueu. Durant aquest trimestre, en diferents assignatures, hem estat treballant la importància de donar sang. Gràcies a aquest gest es poden salvar fins a tres vides, per això és tan important la vostra participació!

La sang és un teixit que no sabem fabricar de manera artificial i que molta gent necessita. Donar sang és ràpid i segur i no produeix cap risc en el donant. Així que si sou majors de 18 anys i menors de 70, i teniu un pes superior a 50kg, us animem a participar en la nostra campanya. També, us recordem que cal portar el DNI o un document identificatiu.

A més a més, voldrem agrair la vostra implicació amb un obsequi que nosaltres mateixos hem dissenyat i creat.

Aquest any, degut a la situació de pandèmia que estem vivint, caldrà demanar cita prèvia. La podeu reservar entrant a la web https://donarsang.gencat.cat/ca/vull-donar

Us hi esperem!

Organitza: Escola Pia de Caldes de Montbui