PIA&GO 2021 – Olot

AFA Pia and Go Olot

PIA&GO 2021 – Olot

7 de novembre 2021 – SUMA KM SOLIDARIS

Inscripcións obertes a la PIA&GO!

Vine a Olot o participa des d’on siguis, per l’educació d’infants i joves en risc d’exclusió. #piaandgo

Des de l’Escola Pia creiem en l’educació com l’eina més poderosa per transformar la societat. Les escoles, les entitats de lleure educatiu i les fundacions d’acció social de l’Escola Pia treballem per la sensibilització i el compromís amb les situacions d’injustícia que es viuen en la nostra societat. Especialment aquelles que afecten als infants i joves.

La recaptació de la PIA&GO anirà íntegrament destinada als projectes adreçats a infants i joves en risc d’exclusió.

COM POTS PARTICIPAR?

Hi ha dues modalitats, la presencialen línia, pensades per fer en família, amb amics, companys o sol, tu pots escollir.  En qualsevol cas, t’has de descarregar l’APP PIA&GO i just en el moment que comencis a caminar o córrer, activar-la amb  el codi 2021FEMHOPOSSIBLE, per poder sumar quilòmetres entre tots junts.

Per més informació visita piaandgo.escolapia.cat